søndag den 24. maj 2009

SO MUCH SATURDAY

Min lørdag stod på shopping og sandwich-spisning i København centrum med min bedste veninde Camilla. Vi har utrolig ens stil og opildner hinanden til at købe en masse, men vi har begge et budget der skal overholdes, så derfor er det "budgetkøb", haha, vi gør det mest i.



Til shoppetur er det dejlig med gode sko, så jeg havde min blå all stars på. Desuden jeans fra Won Hundred, tee fra H&M, semi-langærmet tee fra American Vintage, beige Cashmere cardigan fra Kina, halsterklæde fra Abercrombie og Marc Jacobs taske.
Nedenfor ses billeder af ønskesager, jeg faldt over på turen.



Pailletkjole fra H&M til 350 ca. og denim nitte skjorte fra Bik Bok
Fint sort/hvid net fra H&M til 40 kr.
Billede mangler pt.
Super fine nitte sandaler fra H&M til 180 kr. Lige sådan nogle jeg ønskede mig, men desværre har jeg en meget smal fod, så remmene var alt for store, og det så kikset ud. Øv.

Jeg købte 2 par cowboys short, hvor af jeg skal retunere det ene. Jeg blev bare nødt til at have dem med hjem og style dem for at kunne vælge. Hvilket par synes I jeg skal beholde?:

1:Gina Tricot

2:Bik Bok

Desuden købte jeg en hvid tee med print(som bevidst er købt lidt stor) og en bikini fra H&M. Jeg elsker H&Ms badetøje. Det er så dejlig faverigt og sommerligt. Og så har man råd til både at købe ny badedragt og bikini hver forår.





3 kommentarer:

  1. Jeg er allerede glad for de shorts jeg også købte! (De nederste til folk der ikke var med og/eller stalkede os).
    De er super fede når de er smøget op, som du jo lærte mig søde nana<3 . Keep them nummie.
    /Love

    SvarSlet
  2. Umiddelbart synes jeg, du skal beholde de øverste og så selv lave noget slidværk på dem.. Men det er lidt svært at sige, når jeg ikke har set dem på :)

    Fed bikini, har også selv købt underdelen ;)

    Tak fordi du kiggede forbi min blog, din ser sku også ret godt ud. Kigger bestemt forbi igen.

    xoxo Michelle

    http://scentofinspiration.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej Michelle. Tusind tak for din kommentar.
    Endte med at beholde de lyse fra Bik Bok, synes de sad bedst og er fede når man folder dem op.
    Jeg synes også din blog er fed, men du må gerne sprede ordet om min, hvis du lyster.
    /Nana

    SvarSlet