onsdag den 27. maj 2009

STOCKHOLM, HERE I COME

Jubiii, jeg har netop bestilt billetter til Stockholm, hvor jeg skal besøge min fantastiske halv søster Katja. Vi skal shoppe en masse, og spise lækker mad og det bedste af det hele: Vi skal til Lykke Li koncert, hvor Coco Rosie er speciel gæst, på Dramaten. Jeg glæder mig så meget og min smarte søster fik den idé at jeg kan tage fly fra malmø lufthavn derop istedet for fra Københavns. Det sparer mig for en masse penge og det tager kun 1 time ekstra at komme fra hovedbanegården til malmø lufthavn.

Billederne er fra efterårsferien, hvor min bedste veninde Camilla og jeg var oppe og besøge mine halvsøskende. Vejret var fantastisk og vi havde den bedste tur.

Camilla og jeg med statue i baggrund

Camilla (tv) og min søster Katja (th) spiser sushi på det bedste sushisted i Sødermalm.
Når solen skinner er jeg glad.

Os alle tre på bar/diskoteks crawl. Min søster formåede at slæbe os 5 forskellige steder på 1 aften. Super morsom.

1 kommentar:

  1. Nice med billeder fra vores tur! :)
    (men på det med sushi med mig og Katja er det altså omvendt ;) - mig til venstre og Katja til højre )
    kyskys

    SvarSlet