torsdag den 23. juli 2009

LA VACANCE






Jeg har det så skønt i Syd Frankrig. Min ferie indeholder alt hvad begrebet ferie skal:
Solslikning og badning enten ved pool eller på lækker strand, lange nætter med masser af rosé, udflugter til små, gamle, autentiske franske byer, god mad i svære mængder, diskoteksture, bull-turneringer, middage hos venner, lidt mere rosé, smukke udsigter og landskaber, bare ben og sommerkjoler (selvom vejret desværre ikke har været lige så godt som de foregående år), afslapning, fantastisk frugt, loppemarkeder, tid til at læse bøger etc. Ovenstående billede-mix er et udtryk for dette. Jeg klager derfor bestemt ikke over de sidste 2 uger. Og yderligere kommer min bedste veninde Camilla i morgen, og skal være hos os den næste uge. Det glæder jeg mig helt vildt til.

1 kommentar:

  1. Ej hvor lyder det bare lækkert!! Solbadning, masser af rosé og gamle franske romantiske byer -It sounds like a really good cocktail..

    SvarSlet