mandag den 3. august 2009

HOME SWEET HOME


Jeg er netop i går aftes kommet hjem fra mine 3½ uges ferie i Syd Frankrig, og som mottoet lyder er: ude godt men hjemme bedst. Specielt var savnet af min kæreste ulideligt efter næsten 1½ månedes adskillelse, så det er vidunderligt at se ham igen (det fine Marc Jacobs hjertespejl fik jeg af ham). Samtidigt er lidt alene-tid tiltrængt efter at ha' været omgivet af massere mennesker og har haft gang i den. Derfor sidder jeg nu og hører musik og læser blogs (føler jeg er helt bagud, når jeg ikke fast har fulgt med) og er bare mig. Skønt. Dog savner jeg allerede det gode vejr. Hvad sker der for at man er nødt til at iføre sig gummistøvler det første øjeblik man betræder dansk grund (derfor dagens sjov kombination af gummistøvler og bare ben - de brune ben skulle jo gerne luftes mens de stadig er brune)

Ps. senere viser jeg en masse loppefund jeg gjorde i Frankrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar