lørdag den 22. august 2009

MONKI FUNKY

monki funky
Jeg har haft så ufattelig travlt her på det sidste med mit ny studium, så der slet ikke har været tid til blogging. Håber jeg kan få catched ordentlig op snart. Lige nu passer jeg en sød lille pige, som forlængst sover trygt og jeg sidder derfor og bliver fristet af vinteres outfits, som ovenstående er et godt eksempel på i min verden. Jeg er fuldkommer pjattet med Monki og har været det, det sidste år. Det føles som om de bare laver flere og flere fede ting for hver kollektion. Jeg har det som om jeg kunne købe alt fra deres A/W kollektion. Fik heldigvis også udnyttet deres super gode udsalg, hvor varene var sat ned med 75%. De ting jeg købte må jeg vise jer en anden gang, ligesom alt det andet jeg mangler af vise jer :)

Alt fra Monki pånær øreringe fra Line&Jo. Er der nogen der har fået fat på støvlerne? Jeg har ikke haft mulighed for at besøge Monki de sidste par dage, og er ret sikker på det skulle være kommet ud nu.

4 kommentarer:

  1. Jeg vil så gerne have haft støvlerne - øv, hvorfor skal de også komme sidst på måneden :)

    Kig gerne forbi min blog
    www.allisfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Jasmina.
    Jeg havde det på samme måde, men kan trøste dig med at de slet ikke er fede i virkligheden. Jeg var nemlig i butikken og se dem forleden dag, og blev slemt skuffet.
    /Nana

    SvarSlet
  3. Ja virkelig også en af mine yndlingsfarver til tøj. Dejligt at det ny er blevet efterår og vi kan gå i grå hele tiden :)

    SvarSlet